Przetarg nieograniczony na zadanie pn. 'Budowa domu spokojnej starości 'Złota Jesień' - projektowanie'.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Burmistrz Czechowic-Dziedzic ogłasza pisemny przetarg nieograniczony na zadanie pn. : "Budowa domu spokojnej starości "Złota Jesień" -
projektowanie".
Specyfikację istotnych warunków zamówienia ( 17, 50 zł. ) można odebrać
 w Urzędzie Miejskim w Czechowicach-Dziedzicach, Biuro Zamówień Publicznych pok. 415 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00, tel. (0.32) 214-71-14 lub za zaliczeniem pocztowym.
 
 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest również na stronie internetowej: http://www.czechowice-dziedzice.pl
 
 III Opis przedmiotu zamówienia
 Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe opracowanie dokumentacji technicznej zadania pod nazwą "Budowa Domu Spokojnej Starości "Złota Jesień"- projektowanie" przy ul. Zacisze/Legionów w Czechowicach-Dziedzicach.
 
 Wykonanie przedmiotowej dokumentacji technicznej winno obejmować :
 a). sporządzenie koncepcji funkcjonalno-przestrzennej całości zadania
 b). sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej :
 - projekt budowlany ( 6 egzemplarzy w wersji papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej format PDF )
 - projekty wykonawcze ( 6 egzemplarzy w wersji papierowej i 2 egz. wersji elektronicznej format PDF )
 - przedmiar robót ( 6 egz. + 2 egz format PDF . )
 c) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 
 (6egz. + 2 egz. format PDF )
 d). opracowanie kosztorysów inwestorskich ( 2 egz. wersji papierowej + 2 egz. wersji elektronicznej format PDF ) dla zakresu objętego projektami wykonawczymi ,
 e). uzyskanie pozwolenia na budowę ,
 f). pełnienie nadzoru autorskiego .
 
 Wykonawca przekaże protokolarnie Zamawiającemu przedmiot zamówienia w terminie określonym w umowie ( zał. nr 7 do SIWZ ) wraz z oryginałami dokumentów , uzgodnień , opinii , wykazem opracowań oraz oświadczeniem o kompletności przedmiotu zamówienia z punktu widzenia celu , któremu ma służyć.
 
 Określenie szczegółowe :
 1. Przedmiotowa dokumentacja techniczna musi być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć tj. musi być opracowana z należytą starannością, musi zapewnić wymagane funkcje , musi gwarantować uzyskanie pozwolenia na budowę oraz prawidłową wycenę i realizację robót budowlanych . Dokumentacja winna być opracowana w sposób eliminujący ryzyko wystąpienia robót dodatkowych wynikających z jej niekompletności lub nieprawidłowości . Dokumentacja techniczna stanowi najistotniejszy element opisu przedmiotu zamówienia publicznego , zatem należy ją opracować zgodnie z zapisami art. 29 i 30 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego ( Dz.U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 ze zm. ) .
 2. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania koncepcji funkcjonalno-przestrzennej.
 Wykonawca zobowiązany będzie do uzgadniania i dokonywania ewentualnych korekt koncepcji przed jej ostatecznym zatwierdzeniem przez Zamawiającego.
 Zamawiający przewiduje maksymalnie okres 4 tygodni na opracowanie koncepcji funkcjonalno-przestrzennej i maksymalnie 2 tygodni na dokonanie ewentualnych zmian i zatwierdzenie koncepcji przez Zamawiającego .
 3. Dokumentacja projektowa :
 3.1.Projekt budowlany - wykonany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003 r. Nr 120 poz. 1133 ) oraz spełniający wymagania rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 19 października 2005 r. w sprawie pomocy społecznej ( Dz.U Nr 217 poz. 1837 ). Do projektu należy dołączyć informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz oświadczenia projektanta i sprawdzającego o sporządzeniu projektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej. Ponadto należy opracować dokumentację geologiczno-inżynierską oraz dokumentację rozbiórki istniejących na nieruchomości obiektów budowlanych kolidujących z inwestycją. Wykonana dokumentacja winna przewidywać etapowanie robót budowlanych realizowanych na jej podstawie.
 Wykonawca zobowiązany będzie do uzgadniania z Zamawiającym wszelkich rozwiązań materiałowych i technologicznych .
 Należy opracować projektowo i kosztowo ewentualne rozwiązania wszystkich kolizji z istniejącym uzbrojeniem nad i podziemnym oraz innymi przeszkodami .
 3.2. Projekty wykonawcze - stanowią uzupełnienie i uszczegółowienie projektu budowlanego , zawierają szczegółowe rozwiązania projektowe ( określone w sposób jednoznaczny i wyczerpujący - rysunki , wyjaśnienia opisowe ) , o stopniu dokładności niezbędnym dla przygotowania oferty przez Wykonawcę i realizacji robót budowlanych.
 
 Etapowanie prac projektowych :
 I etap - wykonanie zatwierdzonej przez Zamawiającego koncepcji funkcjonalno-przestrzennej ,
 II etap - opracowanie projektu budowlanego i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę,
 III etap - wykonanie projektu wykonawczego ,
 IV etap - wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót z uwzględnieniem etapowania inwestycji , Opracowania te winny zawierać wymagania niezbędne dla określenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych , właściwości wyrobów budowlanych oraz sposobu oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót,
 V etap - wykonanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. przedmiarów sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego , obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych przedmiarów programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389 ) oraz przedmiarów robót ,
 W opracowaniu należy ująć pełny zakres rzeczowy robót przewidzianych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych niezbędnych do realizacji inwestycji ( w tym ewentualne odwodnienie wykopów czy wymianę gruntu ).
 Wartość kosztorysu inwestorskiego obejmować winna technologię z elementami wyposażenia.
 Szczegóły układu kosztorysu będą na bieżąco uzgadniane z zamawiającym.
 
 Zakres prac:
 wykonanie koncepcji funkcjonalno - przestrzennej,
 uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
 aktualizacja map do celów projektowych,
 uzyskanie warunków zasilania obiektu w media,
 wykonanie dokumentacji geotechnicznej,
 wykonanie projektu wielobranżowego obejmującego również ewentualne przebudowy i budowy sieci zewnętrznych oraz zagospodarowanie terenu ( w tym projekty wykonawcze),
 opracowanie projektu rozbiórki obiektów kubaturowych kolidujących z inwestycją,
 uzgodnienia dokumentacji, 
 wykonanie przedmiarów robót i kosztorysu inwestorskiego,
 uzyskanie pozwolenia na budowę,
 pełnienie nadzoru autorskiego.
 wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
 
 CPV 74.22.20.00-1 - Usługi projektowania architektonicznego
 Szczegółowy zakres określa :
 1. mapa zasadnicza, mapa ewidencyjna, mapa topograficzna - załącznik nr 1,
 2. wypis z rejestru gruntów - załącznik nr 2,
 3. program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 3,
 które to załączniki stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
 Oferta musi obejmować całość zamówienia.
 Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
 Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.
 Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
 Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
 Termin wykonania zamówienia
 
 Od dnia zawarcia umowy - do 5 miesięcy.
 
 Warunki wymagane od wykonawców
 
 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp :
 a/ Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
 b/ Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
 c/ Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
 zamówienia;
 d/ nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp
 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu :
 a/ udzielenie minimum 2 lat gwarancji na przedmiot zamówienia,
 b/ wykonanie/wykonywanie w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego 
 postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 projektu podobnego do przedmiotu zamówienia ( tj. wykonanie projektu obiektu użyteczności publicznej np. : budynku przeznaczonego na potrzeby administracji publicznej, domu socjalnego, służby zdrowia, wymiaru sprawiedliwości, oświaty ) wraz z potwierdzeniem należytego wykonania.
 c/ Posiadanie przez co najmniej 1 osobę uprawnień do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń wraz z przynależnością do Izby Architektów. 
 d/ Posiadanie przez co najmniej 1 osobę uprawnień do projektowania w specjalności
 konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa.
 
 Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formuła " spełnia - nie spełnia ", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI SIWZ.
 Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż w/w warunki 
 Wykonawca spełnił.
 Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
 
 Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
 potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
 
 1. Oferta zostanie sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
 Do oferty zostaną załączone następujące dokumenty:
 1.1. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - załącznik nr 5 do SIWZ,
 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 1.3. dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie ( konsorcjum , spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( załączyć jeżeli dotyczy).
 1.4. wykaz wykonanych/ wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia 
 działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 projektu podobnego do przedmiotu zamówienia ( tj. wykonanie projektu obiektu użyteczności publicznej np. : budynku przeznaczonego na potrzeby administracji publicznej, domu socjalnego, służby zdrowia, wymiaru sprawiedliwości, oświaty )
 Wykaz ten winien zawierać:
 a/ nazwę zamawiającego,
 b/ dokładny zakres wykonanych prac,
 c/ termin realizacji,
 1.5. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie projektów ujętych w wykazie, o których mowa w pkt. 1.4. 
 1.6. Decyzja o nadaniu uprawnień architektonicznych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Architektów,
 1.7. Decyzja o nadaniu uprawnień projektowych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa,
 1.8. Wykaz prac powierzonych do wykonania przez Wykonawcę podwykonawcom (załączyć jeżeli wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców.)
 Wykaz powinien zawierać:
 a/ podanie zakresu prac wraz z procentowym udziałem, które dany podwykonawca będzie realizował,
 
 
 Wadium : nie wymagane
 
 Kryterium oceny ofert : Cena 100 %
 
 Oferty należy składać na adres Zamawiającego - Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach, Plac Jana Pawła II 1, na biurze podawczym 
 ( parter ) do dnia 16.04.2008 r. do godz. 9:00.
 Otwarcie ofert odbędzie się dnia 16.04.2008 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego w pok. 003 - przyziemie.
 
 Termin związania ofertą: 30 dni
 
 Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do BZP pod numerem 61587 - 2008 w dniu 27.03.2008 r.
 
 
email: zp@czechowice-dziedzice.pl tel.:32 214-71-14 fax: partykag , w dniu: 27‑03‑2008 12:05:00
email: zp@czechowice-dziedzice.pl tel.:32 214-71-14 fax: partykag , w dniu: 27‑03‑2008 12:05:00
| Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje | 
|---|
 
  
  
  
 