Przetarg nieograniczony na zadanie pn.: 'Zagospodarowanie terenu przy osiedlu Północ w Czechowicach - Dziedzicach'.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Burmistrz Czechowic - Dziedzic ogłasza pisemny przetarg nieograniczony na zadanie pn. : "Zagospodarowanie terenu przy osiedlu Północ w Czechowicach-Dziedzicach".
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Urzędzie Miejskim w Czechowicach - Dziedzicach, Biuro Zamówień Publicznych pok. 415 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00, tel. (0.32) 214-71-14 lub za zaliczeniem pocztowym.
 
 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest również na stronie internetowej: http://www.czechowice-dziedzice.pl
 
 Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu przy os. Północ w Czechowicach-Dziedzicach między ulicami: Polną, Baczyńskiego i Morcinka, na działkach nr 654/4, 654/5, 654/6, 654/7, 651/10, 651/11, 652/10, 652/21, o ogólnej powierzchni 27 567,00m2.
 
 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie :
 a/ alejek głównych i ścieżek spacerowych o nawierzchni z kostki betonowej gr.6 cm - 2 614,00m2
 b/ placu głównego o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr.6 cm-1 432,00m2
 c/placu utwardzonego o nawierzchni z betonu wylewanego - 253,00m2
 d/ ogrodzonego placu zabaw dla dzieci o nawierzchni żwirowej, pow. 809,00 m2 wraz z dostawą i montażem urządzeń zabawowych;
 e/ skate parku o nawierzchni z kostki betonowej niefazowanej gr.8 cm wraz z dostawą i montażem urządzeń;
 f/ ściany do graffiti, pow. 53,0 m2 z betonu zbrojonego wylewanego na mokro;
 g/ górki saneczkowej;
 h/ boiska do koszykówki o nawierzchni poliuretanowej, pow. 364,00 m2 wraz z dostawą i montażem wyposażenia;
 i/ boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy naturalnej, pow. 968,00 m2 wraz z dostawą i montażem wyposażenia;
 j/ boiska do siatkówki o nawierzchni poliuretanowej, pow. 364,00 m2 wraz z dostawą i montażem wyposażenia;
 k/ siłowni plenerowej wraz z dostawą i montażem wyposażenia siłowni;
 l/ obsad zielenią niską ( 2 680m2) i wysoką oraz wykonanie trawników (15 320m2);
 m/ obiektów małej architektury takich jak : śmietniki, ławki, kosze na śmieci, barierki itp.
 n/ oświetlenia lampami parkowymi 27 szt. wraz z dostawą i montażem rozdzielni TPR;
 o/ instalacji nawadniającej trawniki;
 p/ niwelacji terenu.
 
 Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 1 ), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ( załącznik nr 2 ), przedmiarze robót ( załącznik nr 3 ), lecz muszą spełniać wszystkie normy oraz posiadać parametry nie gorsze od wskazanych przez projektanta oraz muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego.
 
 Szczegółowy zakres prac zawiera dokumentacja projektowa - załącznik nr 1;
 szczegółowa specyfikacja techniczna - załącznik nr 2;
 przedmiar robót - załącznik nr 3;
 które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
 CPV: 45212120-3 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych 
 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 
 45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
 45236250-7 - Wyrównanie terenu parków
 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 
 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
 
 Oferta musi obejmować całość zamówienia.
 Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.
 Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
 Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.
 Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
 Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
 
 Termin wykonania zamówienia
 
 Do 15 maja 2010 r.
 
 Warunki wymagane od wykonawców
 
 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp :
 1.1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
 1.2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
 1.3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
 zamówienia;
 1.4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.
 
 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu :
 2.1. Udzielenie min. 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia;
 2.2. Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie prac podobnych do przedmiotu zamówienia:
 1/ wykonanie co najmniej 1 boiska (siatkówka, koszykówka, piłka nożna);
 2/ wykonanie co najmniej 2 robót dotyczących nawierzchni chodników, dróg lub placów z kostki brukowej betonowej o pow. min. 1000 m2 każda;
 3/ wykonanie co najmniej 1 roboty dotyczącej nawierzchni z betonu wylewanego o min. pow. 250 m2;
 4/ montaż urządzeń małej architektury ( kosze, ławki ) lub urządzeń sportowych ( wyposażenie boisk), zabawowych w ilości min. 20 szt.,
 5/ wykonanie usługi polegającej na wykonaniu zieleni urządzonej na podstawie projektu obejmującego wysadę zieleni niskiej, założenie trawników z instalacją nawadniającą o łącznej pow. min. 2000 m2 wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania;
 2.3. Wykazanie, iż Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową 
 wystarczające do realizacji robót będących przedmiotem zamówienia. Dokumentem 
 potwierdzającym powyższe wymagania będzie informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek podstawowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50 % wartości brutto złożonej oferty.
 2.4. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
 2.5. Zapewnienie wykwalifikowanego personelu wykonawczego i dozoru technicznego: 
 a/ kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wraz z poświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
 
 Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI SIWZ.
 Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
 Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
 
 Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowan iu
 
 1. Oferta zostanie sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 4.
 Do oferty zostaną załączone następujące dokumenty:
 1.1 oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - załącznik nr 5,
 1.2. kopia dowodu wniesienia wadium,
 1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
 1.4. dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( załączyć jeżeli dotyczy),
 1.5. zaświadczenia:
 a) właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z płaceniem podatków i opłat,
 b) właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z płaceniem składek na
 ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub o uzyskanie zgody na zwolnienie,
 odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
 wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
 przed upływem terminu składania ofert.
 Wykonawca będący spółką jawną lub cywilną przedstawia w/w zaświadczenia o nie
 zaleganiu z uiszczeniem podatków i opłat przez spółkę.
 1.6. wykaz wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie prac podobnych do przedmiotu zamówienia zgodnym z pkt V SIWZ,
 Wykaz ten winien zawierać : 
 a/ nazwę zamawiającego,
 b/ dokładny zakres wykonanych prac,
 c/ wartość i termin realizacji,
 1.7. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac, o których mowa w pkt. 1.6.
 1.8. wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą
 uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; dla kierownika budowy należy załączyć uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń, z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego,
 1.9. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do
 wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.8., wykonawca
 wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
 1.10. udokumentują posiadanie aktualnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
 1.11. dokument potwierdzający wymagania - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50 % wartości brutto złożonej oferty wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
 1.12. Wykaz prac powierzonych do wykonania podwykonawcom
 (załączyć jeżeli wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy
 podwykonawców).
 Wykaz powinien zawierać:
 a) podanie zakresu prac, który dany podwykonawca będzie realizował,
 1.13. formularz cenowy z podziałem na elementy - Załącznik nr 6,
 
 Wadium: 36.300 zł.
 
 Kryterium oceny ofert: Cena 100 %
 
 Oferty należy składać na adres Zamawiającego - Urząd Miejski w Czechowicach - Dziedzicach, Plac Jana Pawła II 1, na biurze podawczym ( parter ) do dnia 19 maja 2009 r. do godz. 9:00.
 Otwarcie ofert odbędzie się dnia 19 maja 2009 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego w pok. 003 - przyziemie.
 
 Termin związania ofertą: 30 dni
 
 
 Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do BZP pod numerem 124066 - 2009 w dniu 28.04.2009 r.
 
 
 Aby pobrać SIWZ kliknij na poniższy link:
 
 Pobierz SIWZ - rozmiar 67MB
email: zp@czechowice-dziedzice.pl tel.:32 214-71-14 fax: partykag , w dniu: 28‑04‑2009 11:34:00
email: zp@czechowice-dziedzice.pl tel.:32 214-71-14 fax: partykag , w dniu: 28‑04‑2009 11:34:00
| Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje | 
|---|
 
  
  
  
  
 