Moja sprawa

Spis spraw załatwianych w urzędzie. Jak załatwić sprawę - kompetencje, procedury, formularze, opłaty. Funkcje do wyszukiwania po tytułach oraz tekstach dokumentów. Wybrane rejestry kancelaryjne.

Metody dostarczania dokumentów do Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach:
 

1. Poczta tradycyjna - list zwykły lub polecony.

2. Osobiste dostarczenie dokumentów papierowych w godzinach pracy urzędu:
poniedziałek, wtorek, środa w godz. 7.30-15.30
czwartek w godz. 7.30-17.30
piątek w godz. 7.30-13.30 na biuro podawcze Urzędu Miejskiego, pl. Jana Pawła II 1

3. Osobiste dostarczenie dokumentów elektronicznych w godzinach pracy urzędu:
poniedziałek, wtorek, środa w godz. 7.30-15.30
czwartek w godz. 7.30-17.30
piątek w godz. 7.30-13.30 na biuro podawcze Urzędu Miejskiego, pl. Jana Pawła II 1 z wykorzystaniem nośników elektronicznych:
- dyskietka 1.44 Mb 3.5,
- pamięć masowa USB 1.1/2.0 obsługiwana i wykrywana przez MS Windows XP.

 4. Przekazanie dokumentów on-line - wypełnionego formularza elektronicznego, bądź dołączonego elektronicznego dokumentu - poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na stronie https://epuap.gov.pl

Informacja wytworzona przez:
Gabriela Partyka-Dzida
email: bip@um.czechowice-dziedzice.pl tel.:32 214 71 47 fax: admin
, w dniu:  08‑07‑2003 08:32:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sławomir Hodur
email: shodur@volvox.pl tel.:0 602 306 982 fax: (033) 496-47-31
, w dniu:  08‑07‑2003 08:32:00
Data ostatniej aktualizacji:
16‑09‑2022 09:28:13
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie