Przetarg nieograniczony na zadanie pn.: 'Przebudowa ulicy Kamienieckiej w Bronowie'.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Burmistrz Czechowic - Dziedzic ogłasza pisemny przetarg nieograniczony na zadanie pn.: "Przebudowa ulicy Kamienieckiej w Bronowie".
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (82,70 zł.) można odebrać w Urzędzie Miejskim w Czechowicach - Dziedzicach, Biuro Zamówień Publicznych pok. 415 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 15.00, tel. (0.32) 214 - 71 - 14 lub za zaliczeniem pocztowym.
 
 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest również na stronie internetowej: http://www.czechowice-dziedzice.pl
 
 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Kamienieckiej w Bronowie.
 Zakres prac obejmuje:
 - przebudowę istniejącej nawierzchni: 4cm warstwa ścieralna z mieszanki SMA 0/12,8mm, 6cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/20mm, 16cm podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem.
 - przebudowę istniejących poboczy: 10cm tłuczeń stabilizowany mechanicznie.
 - przebudowę istniejących wjazdów: 4cm warstwa ścieralna z mieszanki SMA 0/12,8mm, 6cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/20mm, 16cm podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem.
 - przebudowę istniejącego przepustu.
 
 Długość jezdni - 477,13m,
 Szerokość jezdni - 3,50m,
 Szerokość pobocza obustronnego - 2 x 0,75m
 
 Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej (załącznik nr 1), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2), przedmiarze robót (załącznik nr 3), lecz muszą spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych przez projektanta.
 
 Szczegółowy zakres prac zawiera dokumentacja projektowa - załącznik nr 1;
 szczegółowa specyfikacja techniczna - załącznik nr 2;
 przedmiar robót - załącznik nr 3;
 które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
 CPV: 45.23.31.00-0 - roboty w zakresie budowy autostrad, dróg.
 45.10.00.00-8 - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe.
 45.10.00.00-9 - roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów
 budowlanych lub ich części oraz w zakresie inżynierii lądowej
 i wodnej.
 
 Oferta musi obejmować całość zamówienia.
 Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
 Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
 Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 i 7.
 Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
 Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
 
 Termin wykonania zamówienia:
 
 Do 30 października 2009 r.
 
 Warunki wymagane od wykonawców:
 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp:
 1.1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
 1.2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
 1.3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
 1.4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.
 
 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
 2.1. udzielenie min. 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia;
 2.2. wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. trzech prac o podobnym charakterze (budowa lub przebudowa dróg o nawierzchni z asfaltobetonu z odwodnieniem) o wartości min. 300 000 zł. brutto każda, wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania;
 2.3. posiadanie przez kierownika budowy uprawnień wykonawczych w zakresie budowy dróg.
 
 Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI SIWZ.
 Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
 Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
 
 Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
 
 1. Oferta zostanie sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 4.
 Do oferty zostaną załączone następujące dokumenty:
 1.1. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - załącznik nr 5,
 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
 1.3. dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( załączyć jeżeli dotyczy),
 1.4. wykaz wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie min. trzech prac o podobnym charakterze (budowa lub przebudowa dróg o nawierzchni z asfaltobetonu z odwodnieniem) o wartości min. 300 000 zł. brutto każda, 
 Wykaz ten winien zawierać : 
 a/ nazwę zamawiającego,
 b/ dokładny zakres wykonanych prac,
 c/ wartość i termin realizacji,
 1.5. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac, o których mowa w pkt. 1.4.
 1.6. wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (kierownik budowy), wraz z uprawnieniami budowlanymi dla kierownika do budowy dróg z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego,
 1.7. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.6., wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
 1.8. Wykaz prac powierzonych do wykonania przez Wykonawcę podwykonawcom (załączyć jeżeli wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców).
 Wykaz powinien zawierać:
 a) podanie zakresu prac, który dany podwykonawca będzie realizował,
 1.9. kosztorys ofertowy uproszczony.
 
 Wadium: nie dotyczy
 
 Kryterium oceny ofert: cena 100%
 
 Oferty należy składać na adres Zamawiającego - Urząd Miejski w Czechowicach - Dziedzicach, Plac Jana Pawła II 1, na biurze podawczym (parter) do dnia 03.09.2009 r. do godz. 9:00.
 Otwarcie ofert odbędzie się dnia 03.09.2009 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego w pok. 003 - przyziemie.
 
 Termin związania ofertą: 30 dni
 
 
 
 Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do BZP pod numerem 133049-2009 w dniu 13.08.2009 r.
 
 
| Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje | 
|---|
 
  
 