Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na zadanie pn: ' Budowa kanalizacji snitarnej w rejonie ul. Bachorek i ul. Szkolnej w Czechowicach-Dziedzicach'.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
 Burmistrz Czechowic-Dziedzic ogłasza pisemny przetarg nieograniczony na zadanie pn. : "Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Bachorek i ul. Szkolnej w Czechowicach-Dziedzicach".
Specyfikację istotnych warunków zamówienia ( 85,30 zł. ) można odebrać
 w Urzędzie Miejskim w Czechowicach -Dziedzicach, Wydział Inwestycji, Remontów i Zamówień Publicznych pok. 415 od poniedziałku do środy oraz w piątek w godz. 8.00-15.00, w czwartek w godz. 9.00-16.00, tel. (0.32) 214-71-14 lub za zaliczeniem pocztowym.
 
 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest również na stronie internetowej: http://www.czechowice-dziedzice.pl
 
 Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej
 
 1.kanał N w ul. Norwida - odc. Od B22 w ul. Bachorek wzdłuż ul. Norwida do N 22 wraz z przyłączami do budynków ( zakres rzeczowy : rury Ø 200/160 mm PVC o łącznej długości 1060 mb).
 2.kanał Nr w ul. Narutowicza - odc .od B 33 wzdłuż ul. Narutowicza do Nr 48 wraz z przyłączami do budynków , ( zakres rzeczowy: Ø 200/160 mm PVC o łącznej długości 1640 mb ).
 3.kanał C w ul. Fałata/Szkolnej - odc. od Cistn. w ul. Baczyńskiego wzdłuż ul. Szkolnej do C19 w ul. Fałata wraz z przyłączami do budynków, ( zakres rzeczowy : rury Ø 200/160mm PVC o łącznej długości 720 mb).
 
 CPV: 45.23.13.00-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i
 rurociągów do odprowadzania ścieków.
 
 Szczegółowy zakres ilościowy i rzeczowy określony jest w projekcie wykonawczym - załącznik 1, przedmiarze robót- załącznik nr 2 , specyfikacji technicznej- załącznik nr 3 oraz w dodatkowych informacjach do wyceny robót - załącznik 4 ) , które stanowią integralną cześć specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
 Oferta musi obejmować całość zamówienia.
 Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
 Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.
 Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
 Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
 Termin wykonania zamówienia
 
 Do 30 czerwca 2008 roku
 
 Warunki wymagane od wykonawców
 
 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w
 siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp :
 a/ Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
 b/ Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
 c/ Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
 d/ nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na
 podstawie art. 24 Pzp
 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu :
 a/ udzielenie min. 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia,
 b/ wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min trzech robót kanalizacji sanitarnej łącznie o średnicach min. Ø 200/160 mm - o długości min. 3400 mb - każda i o wartości min.680 tys. zł. każda, wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania,
 c/ kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi do prowadzenia robót, kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie sieci kanalizacyjnych.
 d/ Wykonawca winien wykazać się dostępem do następującego sprzętu :
 - minimum 3 szt. koparko-ładowarki 
 Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formuła " spełnia - nie spełnia ", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI SIWZ.
 Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż w/w warunki 
 Wykonawca spełnił.
 Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
 
 Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
 
 1. Oferta zostanie sporządzona na formularzu załączonym do SIWZ
 Do oferty zostaną załączone następujące dokumenty:
 1.1 oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy ,
 1.2. dowód wniesienia wadium
 1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 1.4. zaświadczenia:
 a/ właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z płaceniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 b/ właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z płaceniem składek na 
 ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub o uzyskanie zgody na zwolnienie ,
 odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 Wykonawca będący spółką jawną lub cywilną przedstawia w/w zaświadczenia o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków i opłat przez spółkę.
 1.5. dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie ( konsorcjum , spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( załączyć jeżeli dotyczy).
 1.6. wykaz wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. trzech robót kanalizacji sanitarnej łącznie o średnicach min. Ø 200/160 mm - o długości min. 3400 mb - każda i o wartości min.680 tys. zł. każda ,
 Wykaz ten winien zawierać :
 a/ nazwę zamawiającego,
 b/ dokładny zakres wykonanych prac ,
 c/ wartość i termin realizacji,
 1.7 dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac, o których mowa w pkt. 1.6.
 1.8. uprawnienia budowlane dla kierownika do prowadzenia robót , kierowania , 
 nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie sieci kanalizacyjnych z 
 przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego,
 1.9. wykaz ,iż wykonawca posiada dostępność do:
 minimum 3 szt. koparko-ładowarki
 1.10. wykaz prac powierzonych do wykonania przez Wykonawcę podwykonawcom 
 (załączyć jeżeli wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców.)
 Wykaz powinien zawierać:
 a/ podanie zakresu prac wraz z procentowym udziałem, które dany podwykonawca będzie realizował,
 1.11. kosztorys ofertowy uproszczony
 
 Kryterium oceny ofert: cena 100%
 
 Wadium: 10.000,00 zł.
 
 
 Oferty należy składać na adres Zamawiającego - Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach, Plac Jana Pawła II 1, na biurze podawczym ( parter )
 do dnia 29.11.2007 r. do godz. 10:00.
 Otwarcie ofert odbędzie się dnia 29.11.2007 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego w pok. 305 .
 
 Termin związania ofertą: 30 dni
 
 Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do Biuletynu Zamówień Publicznych pod numerem 217188-2007 w dniu 09.11.2007r.
 
 
 
 
 
email: zp@czechowice-dziedzice.pl tel.:32 214-71-14 fax: partykag , w dniu: 09‑11‑2007 10:24:02
email: zp@czechowice-dziedzice.pl tel.:32 214-71-14 fax: partykag , w dniu: 09‑11‑2007 10:24:02
| Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje | 
|---|