Przetarg nieograniczony na zadanie pn.: 'Przebudowa ulicy Zakole w Zabrzegu'.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
 Burmistrz Czechowic - Dziedzic ogłasza pisemny przetarg nieograniczony na zadanie pn. : " Przebudowa ulicy Zakole w Zabrzegu".
Specyfikację istotnych warunków zamówienia (9,50 zł.) można odebrać w Urzędzie Miejskim w Czechowicach - Dziedzicach, Biuro Zamówień Publicznych pok. 415 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00, tel. (0.32) 214-71-14 lub za zaliczeniem pocztowym.
 
 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest również na stronie internetowej: http://www.czechowice-dziedzice.pl
 
 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Zakole w Zabrzegu.
 Długość odcinka do remontu - 384 mb; warstwa wiążąca - 3,2 mb; warstwa ścieralna - 3,0m.
 Zakres prac obejmuje:
 Ścięcie poboczy - 963,80 m2 ,
 Profilowanie i zagęszczenie mechaniczne podłoża - 1 344,0 m2,
 Wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym - 156,672 m3,
 Wykonanie warstwy wiążącej grubości 4 cm - 1 228,80 m2,
 Skropienie nawierzchni asfaltem - 1 228,80 m2,
 Wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4cm - 1 152,0 m2
 Obsypanie poboczy tłuczniem - 146,20 m3,
 Wykonanie zjazdów z mieszanek mineralno - bitumicznych - 198,21 m2,
 
 CPV 45.23.31.24 - 4 - drogi dojazdowe
 
 Szczegółowy zakres ilościowy i rzeczowy określony jest w przedmiarze robót - załącznik nr 1, specyfikacji technicznej - załącznik nr 2, w opisowej charakterystyce zadania - załącznik nr 3, które stanowią integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
 Oferta musi obejmować całość zamówienia.
 Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych .
 Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
 Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.
 Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
 Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
 Termin wykonania zamówienia
 
 Do 15.07.2008 r.
 
 Warunki wymagane od wykonawców
 
 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp :
 a/ posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
 b/ posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
 c/ znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
 d/ nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp
 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu :
 a/ udzielenie min. 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia;
 b/ wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. trzech robót podobnych do przedmiotu zamówienia tj. przebudowa lub budowa dróg z asfaltobetonu o wartości min. 150 000 zł brutto każda, wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania;
 
 Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formuła " spełnia - nie spełnia ", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI SIWZ.
 Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
 Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
 
 
 Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
 
 
 1. Oferta zostanie sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
 Do oferty zostaną załączone następujące dokumenty:
 1.1 oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - załącznik nr 5 do SIWZ,
 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 1.3. dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie ( konsorcjum , spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( załączyć jeżeli dotyczy).
 1.4. wykaz wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. trzech robót podobnych do przedmiotu zamówienia tj. przebudowa lub budowa dróg z asfaltobetonu o wartości min. 150 000zł brutto każda, wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania; 
 Wykaz ten winien zawierać :
 a/ nazwę zamawiającego,
 b/ dokładny zakres wykonanych prac
 c/ wartość i termin realizacji,
 1.5. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac, o których mowa w pkt. 1.4.
 1.6. kosztorys ofertowy uproszczony.
 
 
 Wadium: nie wymagane
 
 Kryterium oceny ofert: cena 100%
 
 
 Oferty należy składać na adres Zamawiającego - Urząd Miejski w Czechowicach - Dziedzicach, Plac Jana Pawła II 1, na biurze podawczym 
 ( parter ) do dnia 03.06.2008 r. do godz. 9:00 .
 Otwarcie ofert odbędzie się dnia 03.06.2008 r. o godz. 10:10 w siedzibie Zamawiającego w pok. 003 - przyziemie.
 
 Termin związania ofertą: 30 dni
 
 
 Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do BZP pod numerem 97374-2008 w dniu 09.05.2008 r.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
email: zp@czechowice-dziedzice.pl tel.:32 214-71-14 fax: partykag , w dniu: 09‑05‑2008 12:08:00
email: zp@czechowice-dziedzice.pl tel.:32 214-71-14 fax: partykag , w dniu: 09‑05‑2008 12:08:00
| Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje | 
|---|