Przetarg nieograniczony na zadanie pn. 'Przebudowa ul. Wyspiańskiego w Czechowicach - Dziedzicach'.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Burmistrz Czechowic - Dziedzic ogłasza pisemny przetarg nieograniczony na zadanie pn. : " Przebudowa ulicy Wyspiańskiego w Czechowicach - Dziedzicach ".
Specyfikację istotnych warunków zamówienia ( 113,0 zł. ) można odebrać w Urzędzie Miejskim w Czechowicach - Dziedzicach, Biuro Zamówień Publicznych pok. 415 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00, tel. (0.32) 214-71-14 lub za zaliczeniem pocztowym.
 
 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest również na stronie internetowej: http://www.czechowice-dziedzice.pl
 
 
 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Wyspiańskiego w Czechowicach - Dziedzicach.
 
 Zakres prac obejmuje: wymianę nawierzchni jezdni, wykonanie zatoki autobusowej wraz z zatoką postojową, wymianę podbudowy i nawierzchni chodnika, wymianę krawężników, częściową wymianę kanalizacji deszczowej wraz ze studniami rewizyjnymi oraz wpustami ulicznymi.
 Długość odcinka drogi do remontu - 398 mb,
 Szerokość jezdni - 6,00 m,
 Szerokość chodnika - 1,50-2,0 m wg projektu zagospodarowania terenu.
 Szerokość zatoki postojowej i autobusowej - 3,0 m (wraz z krawężnikiem najazdowym). 
 
 Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przed przystąpieniem do robót projekt organizacji ruchu na czas trwania prac.
 
 
 CPV 45.23.31.24 - 4 drogi dojazdowe
 45.23.11.00 - 6 ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
 
 Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej (załącznik nr 1), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2), przedmiarze robót ( załącznik nr 3), lecz muszą spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych przez projektanta.
 
 Szczegółowy zakres prac zawiera dokumentacja projektowa załącznik nr 1;
 szczegółowa specyfikacja techniczna załącznik nr 2;
 przedmiar robót załącznik nr 3,
 które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
 Oferta musi obejmować całość zamówienia.
 Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych .
 Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
 Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.
 Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
 Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
 Termin wykonania zamówienia
 
 Do 30.08.2008 r.
 
 Warunki wymagane od wykonawców
 
 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp :
 a/ posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
 b/ posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
 c/ znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
 d/ nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp
 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu :
 a/ udzielenie min. 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia;
 b/ wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min trzech robót podobnych do przedmiotu zamówienia tj. przebudowa lub budowa drogi wraz z odwodnieniem, o wartości min. 770 000 zł brutto każda, wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania;
 c/ posiadanie przez kierownika budowy uprawnień wykonawczych do kierowania robotami drogowymi.
 
 Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formuła " spełnia - nie spełnia ", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI SIWZ.
 Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
 Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
 
 
 Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
 
 
 1. Oferta zostanie sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
 Do oferty zostaną załączone następujące dokumenty:
 1.1 oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - załącznik nr 5 do SIWZ,
 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 1.3. dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie ( konsorcjum , spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( załączyć jeżeli dotyczy).
 1.4. wykaz wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. trzech robót podobnych do przedmiotu zamówienia tj. przebudowa lub budowa drogi wraz z odwodnieniem, o wartości min. 770 000zł brutto każda, wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania; 
 Wykaz ten winien zawierać :
 a/ nazwę zamawiającego,
 b/ dokładny zakres wykonanych prac
 c/ wartość i termin realizacji,
 1.5. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac, o których mowa w pkt. 1.4.
 1.6. uprawnienia budowlane dla kierownika do budowy dróg wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego
 1.7. kosztorys ofertowy uproszczony.
 
 
 Wadium: nie wymagane
 
 Kryterium oceny ofert: cena 100%
 
 
 Oferty należy składać na adres Zamawiającego - Urząd Miejski w Czechowicach - Dziedzicach, Plac Jana Pawła II 1, na biurze podawczym 
 ( parter ) do dnia 22.04.2008 r. do godz. 9:00.
 Otwarcie ofert odbędzie się dnia 22.04.2008 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego w pok. 003 - przyziemie.
 
 Termin związania ofertą: 30 dni
 
 
 Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do BZP pod numerem 65650 w dniu 01.04.2008 r.
 
 
email: informatyk@um.czechowice-dziedzice.pl tel.:32 214-71-01 fax: 32 214-71-82 , w dniu: 01‑04‑2008 13:26:00
email: informatyk@um.czechowice-dziedzice.pl tel.:32 214-71-01 fax: 32 214-71-82 , w dniu: 01‑04‑2008 13:26:00
| Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje | 
|---|