Moja sprawa

Spis spraw załatwianych w urzędzie. Jak załatwić sprawę - kompetencje, procedury, formularze, opłaty. Funkcje do wyszukiwania po tytułach oraz tekstach dokumentów. Wybrane rejestry kancelaryjne.

Metody dostarczania dokumentów do Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach:

1. Poczta tradycyjna - list zwykły lub polecony.

2. Osobiste dostarczenie dokumentów papierowych w godzinach pracy urzędu:
poniedziałek, wtorek, środa w godz. 7.30-15.30
czwartek w godz. 7.30-17.30
piątek w godz. 7.30-13.30 na biuro podawcze Urzędu Miejskiego, pl. Jana Pawła II 1

3. Osobiste dostarczenie dokumentów elektronicznych w godzinach pracy urzędu:
poniedziałek, wtorek, środa w godz. 7.30-15.30
czwartek w godz. 7.30-17.30
piątek w godz. 7.30-13.30 na biuro podawcze Urzędu Miejskiego, pl. Jana Pawła II 1 z wykorzystaniem nośników elektronicznych:
- dyskietka 1.44 Mb 3.5,
- pamięć masowa USB 1.1/2.0 obsługiwana i wykrywana przez MS Windows XP.

4. Przekazanie dokumentów on-line - wypełnionego formularza elektronicznego, bądź dołączonego elektronicznego dokumentu - poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na stronie https://www.sekap.pl.

Informacja wytworzona przez:
Łukasz Kuś
email: l.kus@um.czechowice-dziedzice.pl tel.:32 214-71-01 fax: partykag
, w dniu:  08‑07‑2003 08:32:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sławomir Hodur
email: shodur@volvox.pl tel.:0 602 306 982 fax: (033) 496-47-31
, w dniu:  $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Data ostatniej aktualizacji:
05‑02‑2013 10:08:49
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive