Sprawdzanie stanu spraw


Sprawdzanie stanu sprawy

Sprawdzanie stanu sprawy pozwala na uzyskanie m.in. informacji na jakim etapie znajduje się wniosek złożony poprzez Elektroniczną Skrzynką Podawczą Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach pod adresem:


Korzystanie z usługi jest możliwe po zalogowaniu się do skrzynki kontaktowej w dziale Logowanie. Na podstawie wysłanego dokumentu elektronicznego poprzez Elektroniczną Skrzynką Podawczą Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach zakładana jest nowa sprawa. Informacja o wszczętej sprawie wysyłana jest na skrzynkę kontaktową wraz z numerem sprawy, który jest niezbędny, do sprawdzenia stanu sprawy.

Po wprowadzeniu prawidłowego numeru sprawy i naciśnięciu przycisku "Sprawdź stan sprawy" odpowiedz jest przesyłana automatycznie na skrzynkę kontaktową w ciągu kilku minut. Odpowiedz zawiera numer sprawy, datę rozpoczęcia, datę zakończenia, nazwę komórki, która zajmuje się tą sprawą, imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej oraz stan sprawy. Więcej o działaniu ww. usługi znajduje się w dziale Pomocy.
Informacja wytworzona przez:
Łukasz Kuś
email: l.kus@um.czechowice-dziedzice.pl tel.:32 214-71-01 fax: partykag
, w dniu:  13‑01‑2004 10:33:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Gabriela Partyka-Dzida
email: bip@um.czechowice-dziedzice.pl tel.:32 214 71 47 fax: admin
, w dniu:  13‑01‑2004 10:33:00
Data ostatniej aktualizacji:
26‑03‑2010 14:37:48
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie